امروز دوشنبه ۹۶/۱۱/۲ در ۳۰۸مین روز سال با تخفیف خرید کنید

همۀ به دنبال کوپن تخفیف هستند!

با وبلاگ کاپول همیشه از اخبار، تخفیف ها و پیشنهاد های خرید جذاب با خبر باشید

  • ۹۶/۰۶/۱۲
  • توسط فرهاد عبدی
  • اخبار
  • ۰

همۀ به دنبال کوپن تخفیف هستند!

کوپن پدیده‌ای است که در سال‌های اخیر محبوبیت بسیاری در بین افراد جامعه پیدا کرده است. به طوری که وب‌سایت‌های مختلفی شروع به فعالیت در زمینۀ کوپن‌های تخفیف کرده‌اند و در این زمینۀ به موفقیت بسیاری هم دست یافته‌اند. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که کاربران شما نیز به دنبال کوپن هستند. کافی است به مشتری خود تخفیفات ویژه ارائه دهید و او نیز بیشتر و بیشتر از محصولات شما استفاده می‌کنند. کافی است به مشتری خود سود برسانید و در عوض او نیز به شما وفادار خواهد ماند. و البته، بهترین راه ارائه این کوپن‌ها از طریق کاپول می‌باشد.

 

کوپن های تخفیف خود را به کاپول ارسال کنید!

تحقیقات نشان داده است که فروشندگان ارسال کوپن از طریق پیامک را ترجیح می‌دهند، زیرا این نوع ارسال کاربردی‌تر بوده و زحماتی همچون پرینت و پخش کردن کوپن را ندارد. فقط کافی است مشتری تلفن همراه خود را نشان بدهد و شما این کوپن را برای او وصول کنید. علاوه بر راحتی استفاده، پیامک به شما اجازه می‌دهد ظرف چند ثانیه پیام خود را برای جمعیت وسیعی ارسال نمائید که ظرف چند ثانیه نیز خوانده خواهد شد. هیچ راه سریع‌تر یا آسان‌تری از بازاریابی پیامکی برای ارتباط با مشتریان وجود ندارد. پس می‌توانید مطمئن باشید که بهترین انتخاب را کرده‌اید و بیشترین بازده را خواهید گرفت.

 

اعتبار خود را نزد مشتری افزایش دهید!

اکنون که تقریبا متوجه شده‌اید که تاثیر کوپن تا چه حد است و بهترین راه ارسال آن چیست، زمان آن رسیده است که به خواستۀ مشتریان خود پاسخ داده و نشان دهید به آنها اهمیت می‌دهید. ارائه این دست خدمات نشان می‌دهد که شما حاضر هستید برای خدمت‌رسانی به مشتریان فراتر از سایر رقبا پیش روید. و این به منزلۀ اعتبار بیشتر شما و نام تجاری شما در نزد مشتریان خواهد بود. اکنون برای آغاز کار لازم است یک لیست از مشتریان خود تهیه نمائید.

 

به ارائۀ کوپن به مشتریان خود ادامه دهید!

برای داشتن یک شرکت یا سایت پر سود لازم است که بصورت منظم به مشتریان خود کوپن تخفیف ارسال کنید. هدف کوپن این است که مشتریان به سمت تجارت شما کشیده شوند. بنابراین نباید باعث ضرر شما شود و البته باید آنقدر ارزشمند باشد که مشتری نتواند آن را رد کند. همچنین خوب است که یک تنوع در کوپن‌های خود داشته باشید و پیشنهادهای مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهید.

فرهاد عبدی

کاپول با جمع آوری و ارائه تخفیف های ویژه از سوی مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش سایت های تجاری ایرانی گامی مهم در آرشیو و نگهداری کوپن های تخفیف برداشته است.

دیدگاه خود را بنویسید